This is ma f*ckin' life!







The Final~
2013. június 20., csütörtök | 23:55 | 0 Ask
Annyira nagy boldogsággal tölt el, hogy végre a kezemben foghattam az érettségi bizonyítványom. Egyszerűen ki tudtam ugrani a bőrömből, hogy sikerült végre. Már csak 2 évem van hátra, ahol a lehető legjobban akarok teljesíteni. 4 évet elszartam a semmit tevésre, most hogy hivatalosan is 1/13.V osztályos tanuló leszek, valamilyen löketet kaptam, hogy nekem muszáj jobban teljesítenem ebben a 2 évben, mint az elmúlt 4-ben.




Sajnos ezzel csak a seggem tudom kitörölni, mivel manapság minden kell hozzá.Utólag bele gondolva megerőltethettem volna magam, és nem csak a 2-re kellett volna hajtanom. De már mindegy, nem vagyok büszke rá, viszont a szakmai vizsgán tényleg jobb eredményt szeretnék elérni.

Ismét rákaptam a focira, rájöttem, hogy tökre jó lenne focizni. 90 percig futni vagy valami, vagy szimplán egy meccsre kiülni.Mivel most van a konföderációs kupa, így mindig amikor a japánok vannak, általában beülök tv-zni oké hogy közben gépezek is, de másban nem lelem a boldogságom. Ismét rám tört a Keisuke Honda láz, még most sem hiszem el, hogy 3 év ily hamar elrepült. Amikor még 24 volt és nem 27. Nagyon furcsa, hogy egy focista arcán, hogy meglátszik az idő múlása. De számomra, attól még mindig egy igen jó képű srác.






Érdekes,hogy évek alatt mennyit változok. Emlékszem még 16 évesen, túlestem egy hajvilágosításon. Hát sötétbarna hajra korrektül nem hatott semmit. Aztán elkezdett zavarni az ősz hajszál,amitől meg akartam szabadulni. 17 évesen volt az első komolyabb festésem vörösre. Amikor kifakult, átfestettem újra. Bő fél évig voltam vörös, utána sötétbarnára festettem be, mondván hogy majd az eltünteti. Na igen, akinek volt vörös haja, rájöhet hogy azt sötét festékkel SEM tudja eltüntetni. Hirtelen felindulásból olyan március környékén ismét beadtam a derekam vörös hajfestésre. Olyan jó lett, hogy ombre lett - amit persze akaratlanul csináltam olyanná - igy hordtam a hajam, teljesen amíg el nem jött az a nap, hogy Szandi haját szőkítettem.Már előtte gondolkoztam az extrém hajakon, mégis milyet csináltassak. Igen csináltassak, nos abból semmi nem lett, magamnak vettem meg a szőkítőport és az oxit, majd házilag kiszőkítettem a hajam. azóta egyre jobban közeledek a hidrogén felé, ami nem érdekel, mivel eldöntöttem milyen hajam lesz. Kék és rózsaszín, olyan vattacukor. Egyszerűen bele szerettem az olyan hajba, nem tud érdekelni, hogy kinek tetszik és kinek nem.
Ezen a nyáron elég sok mindent akarok véghez vinni, s talán sikerül is nagy erőfeszítések árán. Megtudom majd hogy milyen dolgozni, milyen amikor egy oktatótól tanulhatok kocsira. Megtudhatom milyen amikor időre kell elkészülni, amikor fel kell szolgálni, vagy épp főzni, pultosnak lenni. Nagyon várom már ezt az évet, ami az én évem lesz remélhetőleg. Meg lesz augusztusban a nyelv pc-m, veszek még pc-ket a fülemnek és elkezdem kialakítani a saját stílusom. Egy vízöntő ilyen. Gyűlöl a tucatok között lenni.

Barátokról annyit, illetve netes ismerősökről, hogy egyre többet beszélek vele. Úgy érzem félreismertem őt. Többet beszélek Henivel, új arcokat fedezhettem fel. Mindenkivel más lett a kapcsolatom, más milyen érzelmeket táplálok irántuk. Érdekes az egy biztos.

Remélem az MHG-ba sikeresen felvesznek, Hani akkor ideköltözik egy nyárra, max hétvégére megy haza. Én nagyon várom már, hisz innentől, kitudja mi vár.~