This is ma f*ckin' life!







Ismét ballagás~
2013. május 3., péntek | 15:40 | 0 Ask
Azt hiszem egy igazán jó napot zárhatunk, habár az eső elmosott délutánra mindent, de az már nem számított. Fél7kor már készülődtem, a hajam csináltam hogy meglegyen 8ra minden. Tegnap este ugye befestettem a hajam, ami ilyen lett:





Ugye fél9re kellett fent lenni, onnantól rohangálás volt, tanárt kerestük ilyesmi. Jani végig nevettetett, köszönöm a szép emlékeket maximus:D Komolyan utolsó évre szerettem meg őket, ami ritka. Sok virágot kaptam vagyis hát összesen 5 csokor és egy virágból készült kutyust*w* majd meg zabáltam olyan aranyos lett:3. Mire végig vonultunk az egész iskolán lefolyt a sminkem, szakadt a víz rólam... neem nem  volt meleg.


Aztán volt egy kis ajándékozás tanárnőnek, és hát elsírta magát, de nem csak ő.. én is.. mivel annyira jó érzés töltött el, hogy van bennem valamennyi tehetség, hogy megsirattassak a szövegemmel bárkit. Természetesen olvastam még fel szöveget az udvaron is, ahol a 2/12.K-sok nevettek, Rita néni pedig a fejét fogta, hogy milyen szöveget írtam. De remélem azért tetszett neki.
Azt hiszem a sok negatívság után egy kellemes csalódás ért az osztály részéről, és remélem hogy innentől sokkal erősebb kapcsolatunk lesz egymással, mint eddig volt.~