This is ma f*ckin' life!







ÉÉéééénciii~
2013. május 27., hétfő | 21:46 | 0 Ask
1: Hol lakok?
Bátonyterenye - Salgótarján környékén keresd -
2: Nevem?
Ildikó - Midoochi:33
3: Van testvérem?
Nincs
4: Szerelmes vagyok?
Ööööhm, nem.
5: Tetszik most valaki?
Igen
6: Kapcsolatban vagyok?
Az ágyammal
7: Boldog vagyok?
Nanáhogy
8: Csalódtam már valakiben?
Számtalanszor
9: Volt már lelkiismeret furdalásom?
Jahm. Általában az szokott lenni ha valamit teszek
10: Kedvenc számom?
8
11: Kedvenc színem?
Zöld.. szívárvááány~ Minden színt szeretek.
12: Milyen zenét hallgattam utoljára?
Ööhm Jay Park - Joah
13: Ki hívott telefonon utoljára?
*megnézi* Szandi:3
14: Ki a legjobb barátnőm?
Hanimachi♥
15: Kit öleltem meg utoljára?
Jó lenne tudni.. talán Szandit, de az is lehet hogy Csabit.. nem őt nem.. nemtudom xD magamat!
16: Ki ölelt meg utoljára??
Apám:'D
17: Zselézett vagy vasalt?
Fanszőrzet? akkor legyen mondjuk borotvált..
18: Puszi vagy ölelés?
Mindkettő
19: Facebook vagy myvip?
Mi az a myvip?
20: Akarok e gyereket?
Akarok.. maajd 20 év mulva~
21: Lány gyermekem neve lenne:
Józsi ja az fiú név.. öhm nem tudom hova házasodok be.. szóval attól függ milyen nemzetiségű
22: Fiú gyermekem neve lenne:
Petra.. az meg lány.. na jó.. itt is ugyanaz érvényes mint az előzőnél.
23: Kedvenc színem?
EZMÁRVOLT
24: Kivel élek ?
Apu,papa
25: Hol van a telefonom?
előttem az asztalon
26: Mi a tőlem legközelebbre eső rózsaszín tárgy?
testápoló
27: Tudok valakiről , aki belém van zúgva?
IgenxD
28: Tetoválás vagy Piercing ?
Mindkettő
29: Visszaforgatnám az időt?
Nem
30: Tél vagy nyár?
Nyár! Téli kölyök vagyok
31: Van olyan személy akit utálok?
Uhm, van talán.
32: Barna,zöld,vagy kék szem?
Barna kék!
33: Mi a hobbim?
írás,olvasás,zenehallgatás -nyálcsorgatás höhö-
34: Mi a kedvenc mesém?
Tyűűű....mondjuk nemtudom..:'D MADAGASZKÁR
35: Milyen színű nadrág van rajtam?
Fekete
36: Kockás has vagy izmos kéz?
Ú hogy bassza meg ez a kérdés... MINDKETTŐ.. az amúgy is kar... fétiiiissss~
37: Verekedtem már?
Egyik csaj hajába kaptam már XD meg pofáncsaptam pár embert.
38: Kaptam már valami figyelmeztetőt?
Sosem:3
39: Cigizek?
Igen^^"
40: Hajszínem?
Sorolom: hidrogénszőke,narancssárga,réz,barna,vörös.
41: Kedvenc tantárgyam?
Tantárgy... nuku
42: Mikor van a névnapom ?
03.10
43: kedvenc csoki?
Milka
44: mikor van a szülinapom ?
02.15
45: Van valami betegségem?
Trichotillománia -google-
46: Kedvenc állat?
kutya
47: Mit imádok?
kpop
48: Kedvenc film?
sokvan
49: Laza vagy elegáns?
Mindkettő!
50: Féltékeny típus vagyok?
Sajnos igen:'D
51: Haragtartó vagyok?
Nem
52: Mit csináltam ma fél 3kor?
fél 3 fél 3... tanultam!
53: Hánykor keltem ma?
10 órakor
54: Van tetoválásom?
Nincs de szeretnék.
55: Van Piercingem?
Nincs és azt is!