This is ma f*ckin' life!







Az álmok, melyek furcsák~
2013. május 16., csütörtök | 19:33 | 0 Ask
Hani: Úgy volt, hogy megyek az utcán és bekanyarodtam egy utcába, ahol a BIGBANG sétált és cikkcakkba mentem el közöttük és utánam néztek főleg Riri
Aztán meg hirtelen egy szobába lettem, ami az enyém volt, de tökre ismeretlen, na mindegy és elkezdtem nézni egy ilyen show-t mint pl a megasztár vagy a csillagszületik
de ebben a BIGBANG volt benne, mert kerestek gyakornokokat Magyarországon.
Újságoltam neked, és elkezdtük szidni a magyarokat, aztán meg hirtelen a színfalak mögött voltam és úgy mentem oda Jihez mintha a bátyám lenne ugye fogadott, mert én is gyakornok voltam a yg-be.
És akkor elkezdett a BIGBANG táncolni utána meg lejöttek a színpadról és oda ült ji mellém a többiek meg elmentek máshová
aztán jöttek ..... táncoltak.
Én megfogtam magam és elmentem volt nálam két szál cigi, amit Top ellopott tőlem, hogy ne cigizzek én meg futottam utána mint az idióták. De aztán rájött Tabi, hogy azok rágók voltak és megkergetett. Utána meg szaladtam Jihez, ő meg ott böfögött mondom ne legyél már tahó magyar... legyél inkább a régi cuki koreai... cuki vagyok.
Én meg mellette morogtam meg egoista..
Még mindig ők táncoltak de te álltál a DJ pultnál és te csináltad a zenét,mint Ji tanítványa és YG gyakornoka. Utána vége lett az egésznek,és felmentünk a színpadra Jivel de senki sem figyelt ránk, és elüvöltötte magát és csönd lett. Ekkor megszólalt, hogy akkor most jöjjenek a mi gyakornokaink és mi kezdünk el táncolni először ilyen mixre.
Midoo: XDDDDDD DJ MALACKAXD*vihog*
Hani: Aztán Tabi felrohant a színpadra és vele hülyültünk tánc közben utána meg előre lökött és Ji meg bebaszta a Strong Babyt, először csak álltam majd elkezdem táncolni és megérkezett Riri is, majd vele táncoltam őt meg megette a féltékenység. Ja igen... te együtt voltál már Jivel de én még nem Ririvel. Aztán Gentlemenre nyomtuk XD
Utána meg Ji bebaszta a Crayont és az lett az egésznek a vége, mint a Crayon végén, hogy leültünk, majd lefeküdtünk a földre és felébredtem.

Azt hiszem... jól tetted hogy felébredtél.. mától én vagyok DJ Piglet!