This is ma f*ckin' life!







Zavartság~
2013. április 15., hétfő | 15:11 | 0 Ask
Érzelmeim, súlyos káoszban vannak.Néha megkérdezem magamtól, hogy biztos jó amit érzek? Biztosan fel tudok állni, ha egyszer pofára esek? Az ilyen dolgokhoz, mindig erős voltam, és vagyok. Félek, hogy elvesztem, félek, hogy ez az egész csak egy színjáték. Ha már nekem nem adatik meg a boldogság, akkor neki legalább ennyi jár. Keszekusza minden, folyton azt kérdezem hogy valóban van valami a szavak mögött, vagy pedig teljes üresség... erre én pontosan nem tudom a választ. Elmorzsoltam pár könnycseppet, mert újra félre kell tennem valamit, amit oly annyira akartam. Minden ellenem van, így inkább hagyom, hogy a sors akarata teljesüljön, az enyém pedig talonba legyen dobva. Nem tudhatom mit hoz a jövő. Önző fruska vagyok, aki magának akar mindent.
Tegnap a forróvízben ülve, csak járt az agyam. Mindent végig gondoltam, szemeimet csípte a sós könny, aztán már a sampon, de az mellékes volt. Keserű vigyorral az arcomon ültem végig azt a bő fél órát a forróvízben. Azt hittem jobb lesz, de nem lett az. Nem tudom mit csináljak... talán semmit... talán rosszabbat... semmit nem akarok... csak várni, és várni, amíg nem történik valami, ami talán igazzá válhat, s nem kell többet szenvednem, a saját hülyeségem, s féltékenységem miatt.