This is ma f*ckin' life!







Fckn' looser day~
2013. április 16., kedd | 13:43 | 0 Ask
Kényelmes alvás, álmodás, csillámpónik, zöld fű, napsütés, zene..... álom  megszakítva, órára pillantás ami 7:45-öt mutat. Kipattanás az ágyból egyéb " bazd meg, kurva életbe, rohadt kurva anyját, balfasz vagyok, nem hiszem el..." szitkozódások közepette. Gyors öltözés 2 perc. Hajcsinálás, közben csörgetni osztálytársakat 2 perc. 7:49-et üt az óra, közben a cipőt szenvedni fel magadra, és a táskába bepakolni plusz 1 perc.
- ELMENTEM! - kiáltása, 10 mp... 7:58... buszmegállóba érés, futással egybevéve.
Óráról késés 30 perc.. igazolatlan 1...
Tanulság: MINDIG KAPCSOLJ ÉBRESZTŐ ÓRÁT, MÉG HA HATALMAS SZERELEMBEN IS ÉGSZ!

Szóval nekem sikerült elkésnem, törink volt, :'D fél óráról le maradtam, azt sem tudtam, hogy miről karattyol a tanárXD de a lényeg annyi hogy meg voltam.. nem írtam irodalomból ^^ hála az istennek. Viszont holnap fogunk ;_; lehet átolvasom ^^" sőt muszáj, plusz a töri 20 tételt is. na meg még főzzek, és csináljam meg a ficuversenyre az irományt:'DDD időben kezdtem el, múlthéten, de be vagyok táblázva... érettségi és minden más.. utolsó két hétre bebasznak 600 dolgozatot... plusz még tornázok is:'D bár azt csak lefekvés előtt szoktam.